Tuesday 26 October 2010

i'm a fuckin' princess

Oon hullu. Jos tiiette sanonnan shop 'til you drop, niin mä tottelin sitä aika kiltisti tänään. Tai ku menin ettii perjantaina oleviin halloweenpippaloihin asuu (oon prinsessa ♥), nii tuli siin samal ostettuu vähä kaikkee muutaki.. Ostin nimittäi niitte prinsessakamojen lisäks bleiserin ja t-paidan.

Hyvä kyl ku H&M:s sovitin yht bleiserii mut se oli ihan liia lyhyt ja oon valittanu, ku ei löydy kivaa, mut tarpeeks pitkää, nii heti JC:s oli yks bleiseri -50% ja se on ihana :) Et, i'm happy.

IMG_2894
Ostin kahet tekoripset ja -kynnet. Aion käyttää noit päällimmäisii tekoripsii sillo halloweenin ja sit ne toiset on aik normit, et sit jos haluun joku päivä vähä panostaa, nii ne. Sit Seppälässä oli ihanat kiiltävät ja seeprakuvioiset tekokynnet, nii en voinu olla ostamat, vaik ne ei sovikkaa nii hyvin prinsessateemaan, sen takii on sit noi toiset :D

Ja näiden juttujen lisäks ostin kans hiusvärin, kun tää mun nykynen juurikasvu alkaa olee jo aika jäätävä.


IMG_2910
IMG_2906
Panta Glitter, kaulakorut KappAhl. Toi panta on niinku mun tiara, ku ei löytyny mitään kivaa, mut kyl toiki ajaa asian aika hyvin :) ja noi korut oli pakolliset, et se ei oo liian perus. 


IMG_2913
IMG_2914

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D