Wednesday 3 November 2010

every radio round the world know me

IMG_0388
IMG_0511
IMG_1123
IMG_0889
IMG_1141
IMG_0584
Wazaaa. Oon alottanu tän tekstin oikeesti kohta varmaan kymmenen kertaa, ku en vaan keksi mitään mistä kirjottaa. Tai vaik keksinki, nii en osaa muotoilla sitä mitenkää fiksusti, et se kuulostais ees vähä suomelt. Ja sit ku oon just ja just hereil, nii jää välil kaikkii tavui välist ja sillee :D Good for me.

Oli koulus ihan ok päivä, tai se meni oikeestaan vaan sekoillessa ja nauraessa, kaikki maikat oli oikeen ilosia. JA mä onnistuin aamul taas vaihteeks myöhästyy koulust, pitää kattoo ettei tuu enää kauheesti myöhästyttyy ennen jakson vaihtumist, ku en jaksais istuu missää jälkäs sen takii, et dösä ei osannu lentää ruuhkan yli (hahah, meinasin kirjottaa ruuan, mutku on nälkä. :D)

Ja uu, perjantain on ruotsin koe. En oo viel avannu kertaakaa niit kirjoi ja oon iha pihal, et mitä siihe kokeeseen on ees tulos, mut iha hyvinhän täs ehtii viel, eihä se oo ku vast ylihuomen.. heheh.. ja ruotsi onkin niin mulle niin vahva aine. Onneks ne kokeet on kuitenki sillee aik semihelppoi, et nou hätä. :D Katotaan sit huomen, et mil fiiliksil, ku sit kuitenki iha paniikis, ku en oo tajunnu lukee ja pitäis tehä kaikkee muutaki.


ja noi kuvat on kesällä otettuja, mutku en oo oikee pariin päivää kuvaillu mitää, mut oli silti pakko pistää jotai :)

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D