Wednesday 22 December 2010

i do it for the once who got my back

IMG_4257
IMG_4258
IMG_4294
juu
IMG_4350
IMG_4335
ook
IMG_4406
IMG_4401taas on oikeen kiva päivä takana. oon kyl ollu tänää ihan sika väsyny, mut ei se mitää, se ei estäny mua olemast johkun kaa. ja halleluujaa, nyt on FREEEEEDOM, JOULULOMA !!!! :)) senki takii oli tosi kiva vähä irrotella.


johkun kaa on ain ihanaa se, et sä et voi todellakaa tietää mitä tulee tapahtuu, vaan you go with the flow ja sillee. mut joo, syötiin falafelii ja nugettei(piripiri-kastikkeen kera : D), juteltiin, johku lakkas mun kynnet, löysin jonku mun ikivanhan tarinavihon, heitettiin huonoo läppää, juteltiin vähä lisää ja sit johku rupes leikkii mun meikeil ja mun naamal = gangurost lissuun, lissusta hottismieheks, siit patsaaks, sit joksku pinkkinaamaseks ja sit nykyaikaseks joulupukiks. aik paljon saattaa kertoo se, et lopuks mun naama oli sininen ja peitetty puoliks pumpulilla <3 ja sitä meikkivoidetta oli ehkä se 33 kerrosta.

oli kivaa, mut en haluu nähä enää yhtää mitää meikkei tänää ;) ja voisin jo melkeen jopa alkaa harkitsee nukkumista, vaik kello onki vast näin vähä, mutku väsyttää ihan sikan.

Lazee ft. Mohombi - Do it

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D