Sunday 12 December 2010

pitäis pyöräyttää pari falafelii, mut kikherneet loppu ;)

IMG_3759
IMG_3761
IMG_3779
ainii ja en ookkaan vielä esitellyt mun ihanaa peilii, mikä odotti kolme viikkoo et se pääs seinälle, mut nyt se on siinä ja niin ihana :) tai ku nyt mun ei tarvii esim. meikkaa sellasesta ihan pienestä peilistä, vaan voin käyttää tota ja nyt mun ei tarvii ravaa vessan ja mun huoneen välii, jos haluun esim. peilaa vähä isommast peilist. me likes. :)) nii ja samal ku otin kuvan tost peilist, nii pitihä sitä kans vetää parit peiliposet :-D

2 comments:

  1. AAAA en tajunnu et toi sun peili olis ollu NOOOOIN iso :D ahhh ihana <3
    johq

    ReplyDelete
  2. hihih, kiitti :) ja ahhh se on ihanaihanaihana <3 se on tyylii se mun kaapin ja hyllyn sen tyhjän tilan kokonen <3

    ReplyDelete

age - 16
camera - Canon EOS 500D