Friday 7 January 2011

GOD BLESS AMERICA

IMG_4712
IMG_4720
IMG_4736
IMG_4742
tajusin just äsken et en oo tehny lomalla melkeen mitään. okei, oon kyl nähny joitaki kavereita ja tänäänki illalla oon menos akin synttäreille, mut noin niinku muuten oon vaan ollu kotona ja sillee. : D mut toisaalt just tätä mä kaipasinki et ei tarvii tehä mitää ja nytki enää pari päivää nii pitää alkaa panostaa.

en oo myöskää sit kauheesti kuvaillu mitään, sillä meiän kotona ei oo mitään hienoo ja ihmeellistä, jota jaksaisin kuvaa. tänään tein kuitenki noi USA-kynnet ja niist tuli iha hienot, vaik toi olikin mun eka kerta ku oon tehny mitään tollasta :)(ps. huomasin äske et noi raidat meni väärinpäin ja tein äske uudet : D)

ainii ja en ookkaa viel maininnu, et en oo enää musta hiuksinen, vaan oon vetäny loman aikan kolme värinpoistoo ja sit ruskeen. ja eka must tuntu, et yhyhyy, ruskee ei sovi mulle sittenkää, mut nyt ku oon tottunu näihin, nii en kyl haluis mustii enää takasin. enkä varsinkaa, ku sen värin poistamises on ollu ihan hirvee vaiva ja kolmellakin värinpoistolla tuli vaan sellanen aika tummaoranssinpunaruskee.

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D