Friday 4 February 2011

it's your life, so baby just live it

IMG_5322
IMG_5308
IMG_5326
IMG_5338

ögjhligf, oksennan kohta, ku oon niin täynnä ruokaa :D mut tänää on ollu ihan kiva päivä, tai ku oli kai vika bilsan koe peruskoulus ja vihaan bilsaa. se koe nyt meni vähän miten meni, mut shit happens ja en jaksa oikeesti enää välittää tost kokeest, i tried. johku kans taiteili mulle tollaset ihanaiset kynnet :) oon iteki joskus kelannu et olis kiva tehä tälläset lippukynnet, mut sit omat taidot koskaa riitä tai sit kärsivällisyys tai aika tai joku. 

nii ja mun parentsit lähti aamulla klo 5 lentokentälle ja sielt sit teneriffalle. oon pitkäst aikaa himas yksin tai ku yleensä ain joku on tääl, mutku mun sisko on baaris, nii ah, ihana rauha :D katoin äsken viimesen maria!-jakson, ku unohin kattoo sen eilen ja täl hetkel kuuntelen jason deruloo; psychoo, love hangoverii ja sellast.

mut joo, tungen varmaa koht lisää kakkaa suuhun, ku mun aivotoiminta ei täl hetkel riitä oikee muuhun ku karkin ja keksin ja ranskalaisten ja kananugettien ja limun syömiseen/juomiseen. oon lihonu yhen päivän aikan varmaan sellaset 134 kiloo. jee .. :D

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D