Friday 25 February 2011

throw it away, forget yesterday

kl 002
wertyj 007

tajusin tänää btw, et enää 100 päivää kesälomaan ! :)

mut joo, mun pitäis tänää tehä jotain koulujuttui, esim. mantsaa, ku en oo tehny siit melkee mitää, nii nyt ku on aikaa nii vois. en kyl jaksais, mut have to. halusin tulla postaaki, vaik ei mul oo mitää kunnon kuviikaa. (toi alempi on sit mun tattoo dream, tai siis tollanenki vois olla kiva tatuointi :D)

katoin eilen muute kans black swan-leffan ja se oli pure madness. tai ku luulin et se olis ollu joku perus draama ja sillee, mut siin oli kyl välil nii kreepyi kohtii, et huhhuh. paitsi jotkut jutut oli kyl vähän vammasii, mut silti, oli hyvä leffa :))

ja en yhtää tiie mitä oon onnistunu tekee, ku mun vasen olkapää on ihan sairaan kipee, jos liikutan sitä :( se on kuitenki lähteny sijoiltaa ja sit oon laittanu sen silllee huomamaat takasi ja nyt se painaa jotai hermoo. en tiie, mut ei oo kivaa ku se on kipee. toivottavasti tää menee sit kuitenki ohi samanlail ku tuliki, eli vaa yhtäkkii :D

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D