Friday 18 February 2011

you can't whisper above the thunder, but you can fly anywhere


IMG_5625
IMG_5633
IMG_5635
IMG_5638

jjee, nyt olis niinku hiihtoloma :)) ihana sellai vapautunu fiilis, ku ei tarvii olla koulus, eikä tehä mitää muuta ku lagaa himas. tänää oli koulus kyl just täydelline päivä, ku oli lukion wanhat klo 12 ja mun koulu alko sillo. et mun ei tarttenu ku käydä kattomas ne tanssit ja sit lähtee himaa takasi kääriytyy peittoo ja kaikkee lämpimää.

ajattelin koulun jälkee käydä ostaa taas vaihteeks jotai fäshön magazinei, mut sit olin unohtanu lompakon himaa, nii en sit voinukaa käydä kaupas :( paitsi ajattelin ehk sit joskus vähä myöhemmi, ku mun perse suostuu liikkuu täst penkilt. et jos jaksan, nii mun ilta muotoutuu varmaa parist lehest, kaakaost ja jostai suklaast ja muusta läskeilystä ♥  ...ja tv:st :D

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D