Saturday 5 March 2011

got the song on repeat


IMG_5996
IMG_6031
IMG_6112
IMG_6000

mua ärsyttää ku oon vähän niinku kipee. tai oon viettäny tän päivän aik hyvin pelkkään yskimiseen. mut ehk oon lucky ja tää menee ohi. ku en jaksais olla kipee..

mut joo, tossa olis siis tota kuvaa et millaset lasit tuunasin niist läpinäkyvistä :) eli lakkasin hopeisel kynsilakal ton etuosan ja sit leikkasin lehestä tekstiä noihin sankoihin. en tiie kyl et kuin kestävät noi on, mut ainaki ne on kivan näköset ja se on jo jotain :D

niin ja sain kans mun isält ton taskukellon ku se ei ite käytä sitä, mut mä tuun varmaan käyttää everyday ku toi on niin herkullinen. ainut vaa, et toi ketju on ruostunu ja se ei sillee sovi tohon ja se on muutenki toisest kaulakorust, et mun pitää vaihella sitä :D mut ehk saan jossain vaihees hankittuu uuden ketjun. (paitsi et mut tuntien tota ei tuu ikin tapahtuu :-D)

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D