Saturday 26 March 2011

hakunamatata

IMG_7082
IMG_7017
IMG_7032

huomenta, tai siis päivää :D heräsin oikeestaa jo joskus kymmenelt, mut nousin vast puol tuntii sit ylös.

olin eilen mun kaverin 16-vee synttäreillä ja muistin jopa ottaa kameran mukaan! :D vaik en sit ite sillä kauheesti kuvannukaan vaan se oli lähinnä janitan ja muiden innokaiden kuvaajien käsis.. ja osa niist kuvist oli erittäin hehkeitä. mut joo, oli kiva ilta, vaik meninki sinne vähän myöhäs ja suoraa koulust. vuoden pääst ehk uuusiks. :) ja tutustuin kans kivoihin uusiin ihmisiin ja näin vanhoi tuttui, jauzaaaaa.

tänää olis sit mun äidin synttärit. ihan liian moni on syntyny maaliskuus. ja mun pitäis tehä jotai cream cracker-judui neljään mennes, mut en osaa :D nii ja sit mun pitäis lukee mantsan kokeeseen ja siivoo huone ja ..

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D