Friday 18 March 2011

livar upp kropp och sinne

IMG_6877
IMG_6865
IMG_6695
IMG_6674
IMG_6868
IMG_6652
IMG_6883

moi! :) tää on ollu periaattees tosi mukava viikko, mitä nyt keskiviikkona olin äkänen kaikest mahollisest. aurinko on kuitenki paistanu, oon voinu käyttää mun nahkatakkii, tuolt lumen ja jään alta näkyy jo asfalttia, mul on ollu hauskaa mun kavereiden kaa ja oon syöny kaikkee hyvää (:-D), ei oo ollu mitää koulustressii ja sillee. ei kaikki tietty oo ollu täydellist, mut ilman jotai pienii vitutuksii ei osais arvostaa niit hyvii juddui. seuraaval viikol sit alkaa jo taas olee kokeit, et meininki vähä muuttuu taas vaihteeks.

oon kans ton kaiken auringonpaisteen ja valon ja kirkkauden takii innostunu taas kuvaa kaikkee ja raahaa kameraa mukana. ainut huonopuoli siin on vaa se, etten ehi postaa samaan tahtii ku otan kuvii :D ja sit muutenki tekis mieli vaa shoppailla kesä- ja kevätvaatteita. hhhyvä päivä. :)

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D