Sunday 13 March 2011

why is sunday so bloody close to monday and monday so far from friday?

IMG_6517
IMG_6521
IMG_6515
IMG_6507

juupajuu, mun vkoloppu on menny aikalailla siivotessa ja se jatkuis tänää viel aikalail samois meiningeis :D kävin kyl eilen matinkyläs heilumas, ku kävin kattomas näytelmän jos mun sisko oli mukana. ja se oli yllättävän hyvä ! tai ku en mitenkää erityisemmin tykkää teattereista yms., enkä yleensä jaksa sillee niit näytelmii mut toi oli oikeesti mielenkiintonen ja kiva ku se oli niinku realistinen. et good job :)

ja oon siis siivonnu ku mun äiti ei jaksanu, et se sit vähän niinku palkkas mut tekee sen duunit. mut ei siin mitää ku tarviinki rahaa. sit pitäis kyl viel tehä mantsaaki(tää tuntuu olevan mun jokasen viikonlopun viihdyke, mut sit en kuitenkaa ikin jaksa tehä niit juttui :D), käydä treeneis, ehk viikkaa vaatteet ja sellast. huomen sit koululiikas uintii, jes.mut nyt varmaa raahaudun nukkuu, et nighty night.

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D