Tuesday 19 April 2011

cuz' it's a deadly combination, you and me

IMG_7881
IMG_7363
IMG_7786
hehheh, oompas ilonen tos kuvas. nojoo, tää päivä on kyl muutenki menny aik hyvin itsesäälis, ulkonäköahdistuksis ja tälläses kieriskelys :D ja mua ärsyttää mun hiusten pituus (tai siis sen pituuden olemattomuus) ku oon kärsimätön ja haluisin jo pitkät hiukset. ja sit ku haluisin ehk siirtää mun jakaust keskemmälle päätä, mut nää on just sen pituset et se näyttää melkee iha jeesilt, mut ei sit kuitenkaa.


ja sitku muutenki nukuin tänää pommiin nii aamul oli vaa puol tuntii aikaa ennen mun dösän lähtöö, et en sit saanu päivää sillee hyvin käyntii. onneks oli vaa kaks tuntii kouluu, koska muuten olisin oikeesti varmaa ampunu jonkun :D mut yhyhyy huomen on karmee päivä, ku mul on kouluu puol viitee, mut ehk mä kestän sen ku mies. even though i'm not a man.. i guess.



Shontelle - Say Hello To Goodbye

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D