Monday 25 April 2011

hahah b!tch

IMG_8371
IMG_8329
IMG_8301
hei mikä bloggerii taas vaivaa ku en pysty kommentoimaa :( se tekee tätä mulle ihan sika usein, et välil pystyn ja välil en, not so nice. mut joo tänää on vika lomapäivä, enkä mä haluu takas kouluuun. yhyhyy, en kestä ku nyt vast alkaaki kunno panostus. onneks enää joku 30 kouluaamuu kesälomaan. mut ää ei mun panostuksest tuu mitään, jos tuol on tollanen ilma koko aja, ku tekis mieli vaa jillaa ulkon yms. :D tänäänki käristin itteeni jonku tunnin, sillä yritän toteuttaa mun mission rusketusta.

ja tajusin kans, et mun pitäis saada se esitelmä tänää tehtyy ku en kuitenkaa tos viikol ehi ja mul on viel yli puolet jäljel. miten mä aina onnistun jättää kaiken tällee viimetinkaan? 

2 comments:

  1. hei bits mieti sitä viikkoo ku on 4 koetta x__x

    ReplyDelete
  2. en ees tienny et meil on tollane vkoki ennenku kerroit :D mut kelaappa pietuu ku sil on se 5 koetta, tosi jeeees

    ReplyDelete

age - 16
camera - Canon EOS 500D