Friday 29 April 2011

i could use somebody, someone like u

IMG_8926
IMG_8880
IMG_9080
IMG_9087
sekalaisii kuvii tält päivält. koulus oltii vappufiiliksis ja nii, olin tylsä enkä jaksanu panostaa, mut tungin noit sulkii päähä ja olin kai sit joku wnb-intiaani, u tell me.


menin johkun kaa koulun jälkee stadiin ettii päättärimekkoo.. mut en löytäny mitää kivaa :( mun pitää kattella joku päivä uudestaa tai sit käskee äiti tilaa tyylii jostai netist. ja käytiin johkun kans mäkis. hyi. mutku ei jaksanu kävellä muuallekaa :D (tai siis mä en jaksanu kävellä ja toi on mun lempimäkki, tai siis ainoo mäkki mist tykkään, ehkä, vähän) 

mut joo, oli muuten iha kiva päivä, paitsi olin aamul äkänen ja mun jalat on nyt ihan kuolleet tost kevyest 7 tunnin kävelyst + et jouduin kävelee sentistä himaan, ku en jaksanu venaa dösääkää. vuoden liikunnat. :D

nii ja congrats kate & william. <3

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D