Saturday 9 April 2011

there's a story at the bottom of this bottle and i'm the pen

IMG_7620
IMG_7595
IMG_7618
heipähei. oon viettäny tän päivän taas vaihteeks siivomal, mutku tarviin rahaa ja äidil on nykyää melkee ain jotai muut tekemist vkoloppusin, et se ei ite ehi.

mut tänää oli taas joku maailman ihanin päivä ton sään suhtee, ku aurinko vaan paisto ja oli oikeesti lämmin. vähän vaa kyl ottaa päähän toi meiän naapurien järjestämä yllätys, ku ne on tyylii myyny puolet niiden tontista kaupungille ja nyt tohon iha meiän vieree rakennetaan joku talo. en kyl sit tiie et onks se kerros- vai omakotitalo vai mikä. mut silti, niil on kiva näkyvyys meiä takapihalle :( ja ku talon rakentamisee menee kuitenki joku vuos, nii se on sit kiva et tos parin metrin pääs myllätään sit ain jostai puol seittemäst aamul neljää päiväl 365 päivää vuodes. me likes inte.

mut halleluujaa, onnistuin löytää tänää mun pöydän laatikost nappikuulokkeet :D ku onnistuin tuhoo ne mun applen alkuperäset astumal niiden päälle ja nyt mul on vaa jotkut semi isot, joiden päälle oon istunu kaks kertaa ja ne pysyy just ja just kasas jesaril. nois mun löytämis on kyl joku huonoin äänenlaatu evör, mut parempi ku ei mitää. ah, ootan maanantaita ku voin pitkästä aikaa kuunnella musaa koulumatkal.

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D