Friday 1 April 2011

today i missed your smile

IMG_7385
asdfghjklö

Jessica Jarrell - Key To My Heart

juupajuu, kotiuduin tos vähän aikaa sitte kaverin pileistä, jee. vihaan vaan sinne menemistä, ku se asuu stadissa ja meilt kestää sinne joku tunti.. että nukahdinko ehkä hieman dösäään. huomen olis sit mun veljen synttärit, mun pitäis tehä mantsan aluesuunnitelma, siivota alakerta ja kaikkee yhtä jännää. oikeesti, viikonloput on liian lyhyitä ku ei ehi tekee kaikkee mitä haluis.

ainii ja oliha tänää aprillipäiväki, mut ei kukaa tehny mitää kivaa isooo kusetusta, ainakaa mulle :D kui säd. NII JA NYYYYH, mun pikkurillin tositosi pitkä kynsi katkes, R.I.P kynsi :c

2 comments:

  1. pidetäänkö kynsihautajaiset? :( et maininnu meijän hienoi bileit koulun käytävässä :(

    ReplyDelete
  2. joooo, paitsi hukkasin sen kynnen jo jonneki :(( ja en mä nyt kaikkee muista ain mainita :D ku muutenki ain hirveet vääntöö et saan sen pari rivii kirjotettuu. ja sit jos rupeen liikaa kelaa et mitäs kaikkee oonkaan tänää tehny, nii haluun kertoo __ihan kaiken nii sit tulis sellanen kilometripostaus :DD

    ReplyDelete

age - 16
camera - Canon EOS 500D