Tuesday 3 May 2011

i was meant to tread the water, now I've gotten in too deep

IMG_9188
IMG_9207
IMG_9231
IMG_8832
IMG_9234
hyi mul on huomenna ruotsin koe :( ja pääsin koulust jo yhelt ja mun olis pitäny käyttää tää koko päivä siihen kokeeseen lukemiseen, mut en oo saanu aikaseks, mut en kyl osaakaan mitään. et koht on ehkäpä vähän pakko raahautuu pois täst koneelt.


mut joo, nois kuvis näkyy kans vähä paitaa minkä ostin ginasta viime viikolla vitosella. ja hei ää, en tajuu et miten jossain vaiheessa saatoin vihaa james morrisonii, ku nyt oon iha rakastunu :D


James Morrison - You Give Me Something

2 comments:

  1. söpöt consut ja mä vähä kadehdin sun hiuksii :(
    sulla o kiva blogi! :-)

    ReplyDelete
  2. ne on mun kaverin ja jos sen jalka olis samankokonen ku mun nii pöllisin ne siltä :D ja ei mun hiuksis oo mitään kadehdittavaa, ku ne on täynnä kakshaarasia ja muutenki vähä hassut, mut en vaa saa aikaseks varattuu kampaajaa :DD ja kiitti !

    ReplyDelete

age - 16
camera - Canon EOS 500D