Tuesday 17 May 2011

tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai

IMG_9898
IMG_9920
asdfghj
oli pakko tulla heittämään ees jotain kuvia, kun musta tuntuu etten postaa nykyään melkeen koskaan. tai ainaki ku vertaa johonki aikasempaan, ku sillon taas tuntu etten tehny muuta ku postannu :D mut hyi kamala sain kyl paniikkikohtauksen, kun mun kameran linssinsuojus ei meinannu lähtee irti tost kamerasta ! yritin repii sitä joku 5 min ihan epätoivosena, kunnes tajusin, et hei se oliki ollu jotenki oudosti puoliks auki, eikä mun olis tarttenu ku heti nostaa sitä, nii se olis lähteny pois ku unelma. pelkäsin jo heti pahinta, et se ei tyyliin lähe siitä ikinä ja toi kamera on vast vuoden vanha ja en vois enää kuvata ikinä jajaja. no mut mul on kyl muutenki tapana aiheuttaa ittelleni ahdistuskohtauksii kaikist eri asioista, joten toi ei ollu mitään uutta. :D


mut joo, tänää oli taas yks maailman turhin päivä, kuha menin kouluun pariks tunniks ja tulin sit bäkkii. mul oli kyl matikan koe ja se oli jotenkin älyttömän helppo.. tai siis ku siin oli vaan neljä tehtävää, joist puolet oli tosi helppoja, mut se toinen puoli meni vähän niin ja näin. mut kyl se siit. kävin kans sellos ja oikeesti, mul tulee koht järjetön paniikki, ku en löydä mistään kevätjuhlamekkoo :( okei, löysin sentään onlysta sellasen iha ok:n, minkä sit ostan jos en löydä sitä mun unelmamekkoo mistään. mun tuurilla neki kyl on loppunu siihen mennessä, ku oon sit viimesenä päivänä ennen kevätjuhlaa paniikkishoppaamassa. mut ainahan voi mennä alasti :)

mut nyt mua kutsuis noi fyssan kirjat.. en kestä, vihaan fyssaa, perjantaina koe :D mut lohduttaudun sillä et se on peruskoulun vika koe.

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D