Wednesday 25 May 2011

yesterday was tuesday, today it is wednesday

IMG_0440
IMG_0430
IMG_0446
IMG_0417
mulla ei siis ollu tänään kouluu, vaan menin johkulle tekee toukotöitä : D oltiin aamul innokkain jo ysilt tapiolas, mut eurokangas aukeski vast 10, joten jouduttiin sit venailee jonku aikaa. ja sit johkun ompelukone ei toiminu, joten ei pystytty ompelee mitään, et huomenna sit uus yritys meiän ompelukoneella. mitä nyt illalla testailin, nii kyl sen nyt ainaki pitäis toimii. mut oon nyt saanu kaikki kaavat tehtyy, et ei pitäis enää muutaku ommella.

ja höh mun äiti on tyhmä :( ku sanoin et teen kahet haaremihousut toukotöiks nii se vaa rupes nauraa ja alko haukkuu haaremihousui älyttömän rumiks ja öoeifsöoin. mut must ne on just kivoi löysäilyhousui. :( mut anyways, must ei tuntunu tänää yhtää keskiviikolt ja sen takii oon iha sekasin et mikä viikonpäivä huomen on ja mitä mun pitää tehä ja häh :D

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D