Saturday 16 July 2011

running away

IMG_1963
IMG_1968
IMG_1960
IMG_1990
aaa, mun pää on niin räjähtämispisteessä, ettei mitään rajaa :D mun pikkuserkut(3- ja 5-vee) on ollu meillä nyt joku puoltoist päivää hoidossa, kun mun serkulla on polttarit ja en kestäis enää hetkeekää enempää. nytkää ne ei meinaa mennä nukkumaan ja ne on riehunu koko päivän. enkä tän kaiken lisäks oikee tykkää lapsista, nii on ollu kestämistä.

ehin viel tällee äkkii infoo, et oon huomenna aamulla lähös viikoks mummolaan, keskelle ei mitään. siel ei siis oo nettii, niin joudutte venailee seuraavaa postausta ainakin sen viikon :) ja mulla olis vielä pakkaaminenkin kesken! (miten niin jätän kaiken aina viimetinkaan?)

ja ps. oon näköjää taas jumittanu kuvaa kukkia, mut ei voi mitää. ja ah nyt ne kakarat viimein nukahti ♥♥♥ :D 

niii ja ainii kyselkää multa sillä välin ku oon poissa paljon kaikkee formspringissä ja jättäkää kommentteja tänne blogin puolelle !

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D