Wednesday 26 October 2011

onsdag keskiviikko wednesday


IMG_3423
IMG_3314
IMG_3352
IMG_3305
IMG_3385
IMG_3326
IMG_3412

Moi! Haluisin jo et tulis talvi, et olis lunta, ku en tykkää syksystä yhtään ku on vaa ruskeeta ja kylmä. Paitsi ok, talvel viel kylmempi ja mul ei oo mitää lämpöst takkii, mut sillo jäätymine kuuluu vähän niinku asiaan :D

Ja yhyy, en yhtään tiie mitä tekisin mun hiuksille. Tai ku ne on nyt kasvanu jotenkin tosi tyhmästi et ne on ei-minkään-muotoset ja vaa roikkuu mun naamal, mut pitää nyt sit vaik viikonloppun kattoo jos jaksaisin leikellä jotenki, ku muute menee hermo. Paitsi et tuun kuitenki unohtaa, koska en oo esim. pumpannu mun pyörän eturengastakaa, vaik mun on pitäny tosi mont viikkoo. Et oon täs nyt sit polkenu viimesen kuukauden ihan tyhjäl renkaal ain iha kiirees aamul kouluu :D mut kyl sil viel eteenpäin pääsee ja se riittää :D

3 comments:

  1. Sulla on tosi kiva blogi ja hienoja kuvia ! :)

    http://moonika-mywaytolive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. vau mitä kuvia! nyt kyllä liityn sun lukijaksi :)

    ReplyDelete
  3. moonika: oi kiitos!! :)
    Annie: hei apua kiitti ihan älyttömästi ! :)) ja jeee :)

    ReplyDelete

age - 16
camera - Canon EOS 500D