Thursday 18 November 2010

there’s a party at the bar everybody put your glasses up

IMG_3373
IMG_3374
IMG_3340
IMG_3412
IMG_3567
IMG_3561
IMG_3577
IMG_3573
IMG_3537
IMG_3571
nyt on kyl menny ihan vitusti liikaa aikaa siit ku oon viimeks postannu :C mut se nyt on lähinnä johtunu siit, et mul on ollu liikaa tekemist ja kokeita, nii ja olin kipeeki täs vähä aikaa sit... mut joo, tänään kävin koulun jälkeen kahvilla johkun kaa ja oli ihan sika ihanaa taas purkaa ihan kaikki mitä on ollu sydämen pääl ja sit sen jälkeen pyörittiin vielä jonkun aikaa omenas, kunnes tulin kotiin ja oon sen jälkeen vaan datannu ja kattellu telkkarii. nothing special. mul olis viel jotain ruotsin sanoja ja sellast kirjotettavana, mut nyt on kyl sen verra väsyny, et ehk sit parin tunnin pääst ja sit mun pitäis viel siivota keittiöki tänää. nyyh. joudun hylkää sohvan :D

ja ostin joskus viikko sit H&M:st noi neljä kynsilakkaa ja etenki toi sähkönsininen on hothothot ja sit tänää ostin vaan noi kaks pipåå. omistan oikeesti jo yhen bad hair day-pipan, mut ne on nii ihanii, et oli pakko ostaa kaks lisää :DD vaik mul ei oikeesti oliskaa täl hetkel ____yhtään rahaa tollaseen turhaan. mut pipåt = rakkautta.

ja tänää sato ihan sikana lunta, mut sit tuli vettä... ja nyt se on loskaa.. ja mun kenkien pohjis on reiät :CC ja tarttisin uudet kengät, mut ei löydy täydellisii. mut pitää kattella.

ps. en tiie mitä tekisin ilman mun ihania ystäviä ♥ live would suck without u guys (; ja vitsit kui säd, ku koko aja valitan vaa kui väsyny oon, mutku koulu on pyllyst DD::: ja rakastan rihannan uutta loud-albumii.


Rihanna - Fading

Rihanna - Raining Men (feat. Nicki Minaj)

Rihanna - Complicated

Rihanna - Cheers (Drink to That)

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D