Friday 19 August 2011

kaikki on mahdollista paitsi pyöröovesta hiihtäminen


IMG_2387
IMG_2440
IMG_2398
IMG_2457
IMG_2424
IMG_2417
jes tänää on viimeinkin perjantai! en olis kyllä jaksanu enää yhtäkään koulupäivää enää tällä viikolla :D ku oon ollu joka ilta oikeesti ihan tappoväsyny, ehk ensviikolla jo vähä tottuis. 


en oo kauheesti pystyny kuvaa mitää, ku en jaksa raahata kameraa kouluun. eikä se kyl ees mahtuis mun laukkuun, ku se tursuu joka päivä noist kirjoist et jaksan just ja just kantaa ne kouluu.

mut jeejee, oon täl viikol tutustunu älyttömän moneen uuteen tyyppiin ja puhunu joka päivä jonkun uuden ihmisen kaa :) mut se on oikeesti tosi kivaa, ku en esim. seiskalla uskaltanu aluks puhuu melkee mitää, mut onneks porukka tuli sillo jutellee mulle ja sillee. mut muutenkin toi ilmapiiri on ollu lukios must jotenki kivempi tai et kaikki kuitenki haluu opiskella ja tunnil yritetää sillee keskittyy ja suurin osa haluu tutustuu uusiin ihmisii.

tän viikonlopun ajattelin nyt yrittää nukkuu ja rentoutuu et jaksan sit taas ens viikol panostaa ees vähän :D ja huhhuh, ens viikol olis ykkösten päivä ja pitäis pukeutuu vammasesti tai tulee turpaan... katotaan, mä vaik 'unohdin' :D sillä jotenki ei kuitenkaa erityisemmin houkuttele olla ilman meikkii, hiukset saparoil, bokserit pääs yms :-D ainii ja mun sisko sai töit mäkkäristä, et saa nyt sit roudaa mäkkisafkaa kaksin käsin himaan. apua mul oliki näköjää törkeen paljon asiaa ja ps. rakastan näit mun uusii farkkui ja voisin vaik asuu näis for the rest of my life :D

2 comments:

  1. rupes naurattaa toi otsikko :D ihana banneri sulla muuten (:

    ReplyDelete
  2. joo spottasin ton lukiokalenterist ja nauroin sille ite ihan älyttömän kauan :D ja kiitti! :)

    ReplyDelete

age - 16
camera - Canon EOS 500D