Monday 29 August 2011

quick note

IMG_9751
:( mua harmittaa nyt nii paljo et piti tulla tänne purkaa, ku mun kameran objektiivi on rikki, tai se ei tarkenna enää automaattisesti .. pystyn kyl onneks viel tarkentaa manuaalisesti, mut seki on vaikeeta, ku se tarkennusjuttu on löysä ja liikkuu sillee nykivästi, eikä mul varmaa oo tos enää takuuta tai mitää, et en sit tiie millon saan hankittuu uuden objektiivin ellei toi koe ihmeparantumista :-( en kyl sit tiie sponssaisko mun porukat, koska kuvaaminen on kuitenki mun harrastus ymsyms. tai sit joku vois lahjottaa mulle uuden objektiivin ;) mut ajattelin vaan infoo, et en välttämät kuvaa sit nii kauheesti tai kunha pääsen yli täst mun vitutuksesta, nii saatan jaksaakki tarkennella sillee näön perusteel .. ja just ku olin innostumas taas bloggaamisesta HÖH >:(

No comments:

Post a Comment

age - 16
camera - Canon EOS 500D