Monday 2 January 2012

new year, new and improved me

IMG_4208
IMG_4243
IMG_4241
IMG_4242
IMG_4245
IMG_4248
IMG_4252
noniii, nyt sain vihdoin tän vuoden käyntii kans täällä blogin puolella. hahah tylsempii kuvii saa varmaan hakee, mut ei oo ollu kamera missään mukana :D kävin tänää aleissa pyörimäs ja löysin kaikkee kivaa. paitsi ok, noist jutuist mitä ostin oli vaan 3 alennukses, mut ei pidä puuttuu pikkuseikkoihin!

toi mun 2011 vika viikko meni lähinnä monis eri synttäreis ja safkatessa. ja oon nyt sit luvannu tänä vuonna hankkiutuu rantakuntoo, syödä terveellisesti(et ei mitää herkkui kauheesti :D), olla positiivisempi ja olla kelaamat liikaa, et mitä muut ajattelee :) ja jotenki tuntuu et tulee ain luvattuu samoi juttui, mut oon nyt jotenki paljon motivoituneempi ja otin tos varaslähön vähä ennen vuoden vaihtumist toho rantakuntoo :D here i come!

ja en tiie, mut jotenkin mulle tää 2012 vaikuttaa upeelt! tai vähän pahahan täs on sanoo mitää ku vast 2. päivä tammikuut, mut en mä tiie, kaikki on vaa menny nii kivasti et hihihi en vaa malta oottaa et millane täst vuodest sit tuleekaa!

2 comments:

  1. tää on nyt vähän omituinen kommentti ehkä mutta kiinnitin katseeni käteesi ja ei hitto sulla on kauniit kynnet!!! :) Mäkin tahtoisin jjjust tollaset!

    ReplyDelete
  2. maria: hihih ei toi ees oo omituinen, ei tietty kauheen usein ihmiset tuu kehuu kynsii, mut ain on kiva kuulla positiivisii juttui :D et kiitti!! :) ja joo kyl mä itekki sillee tykkään mun kynsist, ainut vaa et ne välil vähä lohkeilee tyhmästi just sillon ku ne on kasvanu vähä pidemmiks :( mut hih kiitti, kyl toi vaa piristi taas :D

    ReplyDelete

age - 16
camera - Canon EOS 500D