Friday 6 January 2012

who cares




IMG_4259
IMG_4328
IMG_4324
IMG_4334
IMG_4298
IMG_4266
heipähei! en tajuu miten tos loppuvuodest ja täs alkuvuodest tuntuu olevan ihan sikan synttäreit :D tai ku tosiaan 2011 vikal viikol oli kolmet synttärit ja tänäänki piti kävästä ainon synttäreil ja huomen olis sit akin kemut. mutjoo, täällä nyt istun himas ja mun pitäis keskittää ajatukset taas kouluun, tai kun mun pitäis kirjottaa äikän prosessikirjotelmaa ees vähän eteenpäin, koska huomenna en kuitenkaa ehi ja sunnuntainakaa ei varmaan natsaa yhtää :D ja heheh, mun suunnitelmat siitä, et olisin nyt täs lomal lukenu noist koulukirjoist ne tähän mennes tulleet lukuläksyt, ei oikee toteutunu.. :D ku koeviikkoki kuitenki pelottavasti täs lähenee ja en oo avannu mitään kirjoi vieläkää, hups.

mut joo, nyt ton kirjotelman pariin, wish me luck! koska jos saatte tost yhest kuvast selvää, niin oon tosiaan saanu aikaseks vast muutaman lauseen ja sen pitäis olla pari sivuu pitkä.. ja toi on vast joku eka versio or something :D

ja ps. kuunnelkaa oikeesti noi 3 biisii, en tunnu tarviivan mitää muita biisejä, noi on nii herkulliset ♥

7 comments:

  1. sul o tosi kiva musamaku nii olis kiva jos tekisit jonku musapostauksen vaikka! tai oon ainaki löytäny monta hyvää biisii tän blogin kautta!:)

    ReplyDelete
  2. tosi kiva blogi sulla :-) oot hurjan nätti!

    ReplyDelete
  3. ano: uu hei kiitti nii näköjää sullaki ;) ei mut joo voisin varmaa jossain vaiheessa jonkunlaise yrittää väsää :)

    J & E: oi kiitti!! :)

    ReplyDelete
  4. hei mikä ton vikanbiisin nimi on? näkyy vaa et estetty tai jotain. ja ihana blogi <3

    ReplyDelete
  5. ano: :o kyl sen pitäis toimii, mut se biisi on graffiti6 - over you :) ja kiitos <3

    ReplyDelete
  6. sulla on ihan älyttömän ihanat hiukset! :)

    ReplyDelete
  7. milla: hahah just pari päivää sitte valitin mun kavereille kui tyhmät mun hiukset on ja blabla, mut hah kiitoksii! :D

    ReplyDelete

age - 16
camera - Canon EOS 500D