Friday 13 January 2012

perjantai 13.

IMG_4422
IMG_4397
IMG_4414
IMG_4407

heipäheiii! :) olin koulussa jo vikalla tunnilla ihan adhd tai no puoliks ihan sairaan väsyny ja puoliks sit teki mieli vaan riehuu ja samois meiningeis vieläki :D ajattelin tänää pitää vaa sellase ihanan kotijumitusillan, koska oikeesti paluu arkeen on ollu tuskane! ehkä tos kohta voisin kans suuntaa salille ja sen jälkeen maybe watch some movies :) ei mut pitäkää oikeesti tosi kiva ja rento viikonloppu, i try to do the same! ja hahah vaik tänää oliki perjantai 13. nii thank god en tuhonnu mitää ja oon ainaki tähän mennes selvinny hengis, oon sen verran sählä ain välil, et tää on jo ihme.

11 comments:

  1. hei mageet glamour on mun lempilehti! :D

    ReplyDelete
  2. Oaaaau oot kaunis! ♥ Käyhän tsekkailee myös mun blogi: http://onoffopenclose.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi vitsi kiitos!! <3 ja joo käyn toki kattoo :)

      Delete
  3. Ootpa nätti !
    Ihana blogi ! <3

    aadaz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. aa no kiva ku ilmotit pitää käydä kattelee :)

    ReplyDelete
  5. Beautiful photos :) <3

    the-anni.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. kivoja kuvia, oot nätti :--)

    ReplyDelete

age - 16
camera - Canon EOS 500D